Brev:
Mælk og natspisning
29. maj 2008
Alder:
6 mdr.
Mælk og natspisning
Hej Helen
Jeg skal fatte mig i korthed, da du sikkert er helt bombet af spørgsmål nu hvor vore egne sundhedsplejersker strejker :o)
Jeg skrev til dig tidligere for at høre om jeg gav Madeline for meget skemad. Du siger min plan ser fin ud og at 5 flasker dækker hendes behov...
Mit spørgsmål er:
1) Hvor meget er en flaske i ml.?
2) Madeline er begyndt at afvise flasken, men vil hellere have mad. Tæller det for mælk hvis jeg gemmer det i hendes mad?
3) Tæller den mælk som de prefabrikerede grødtyper er lavet på?
4) Hvis jeg ikke kan få nok mælk i hende i løbet af dagen... skal jeg så give om natten, eller er det ok vi lukker for natmaden nu?
Tak for hjælpen
Katrine, mor til Madeline